Jaguar Land Rover konserni yangi avlod Range Rover Sportni taqdim etdi

Jaguar Land Rover konserni yangi avlod Range Rover Sportni taqdim etdi

Jaguar Land Rover uchinchi avlod Range Rover Sportni namoyish qildi. Yangilik modulli MLA-Flex platformasini o‘tgan yilning oktyabr oyida taqdim etilgan beshinchi avlod Range Rover flagmanidan ajratib bergan. Bundan tashqari, avtomobil to‘liq boshqariladigan shassini oldi, old o‘qdagi muftali tizim hisobiga doimiy to‘liq ildamlovchi boshqaruvni yo‘qotdi. Dvigatellar orasida esa qatorasiga joylashgan 3,0 litrli Ingenium "oltiliklari" ga urg‘u berildi.

Umuman olganda, yangi avlod Range Rover Sport amalda mavjud bo'lgan tashqi ko‘rinishni saqlab qoldi va ma'lum burchaklardan oldingi modelga o‘xshashlik juda kattaligini bilib olishingiz mumkin. Shu bilan birga, umumiy o‘lchamlar biroz oshgan va g‘ildirak bazasi 74 mm.ga ortib 2977 mmga yetdi. Yangilikni yashirin eshik tutqichlari, gorizontal chiroqlar va kesilgan DRL chizig‘iga ega tor LED optikasi bilan ajratib olish mumkin. Ovoz so‘ndirish tizimiga e’tibor  bering - ular ko‘plab zamonaviy krossoverlarniki kabi soxta emas, haqiqiydir. Yangi Range Rover Sport kuzovi juda soddalashtirilgan: aerodinamik qarshilik koeffitsienti Cx 0,29 ga teng.

Yangilikning rasmiy ta'rifida uzatmalar  qutisidagi eng past tezlik bosqichi haqida hech qanday gap yo‘q. Off-road funksiyasi notekis yo‘llarda majburan bloklanadi va ravon yo‘llarda u butunlay ochiladi va avtomobil yonilg‘ini tejab, orqa g‘ildirakda harakat qiladi. Orqa osmada elektron boshqariladigan blokirovkali faol differentsial mavjud.

Yangi Range Rover Sportning interyeri flagman modeliga juda o‘xshaydi, biroq muhim farqlar ham bor – 13,7 dyuymli raqamli uskunalar paneli ko‘rinishi o‘zgartirilgan, Bosh blok bir xil: Land Rover Pivi Pro, simsiz yangilanishlar va ovozli boshqaruvga ega 13,1 dyuymli sensorli displeyga ega bo‘ladi. Yuqori darajadagi 1430 vattli Meridian audiotizimida faol shovqinni bekor qiluvchi 29 ta dinamik mavjud, har bir bosh o‘rindiqda markaziy orqa qismdan tashqari to‘rtta dinamik mavjud.

Dvigatellar qatorida ham ajablanarli joyi yo‘q - Range Rover Sportning ko‘p versiyalarida Ingenium oilasining 3,0 litrli 6 silindrli turbo bloklari o‘rtacha gibrid toifasida "yakunlangan" bo‘ladi. Shuningdek, akkumulyator quvvati 31,8 kilovatt-soat bo‘lgan qayta zaryadlanuvchi gibrid modifikatsiyalari taklif etiladi. Assortimentning eng tepasini 4,4 litrli BMW dvigateliga ega 8 silindrli modifikatsiya band etgan.

Dizel versiyalari qatoriga quyidagilar kiradi: D250 (249 ot kuchi, 600 Nm), D300 (300 ot kuchi, 350 Nm) va D350 (350 ot kuchi, 700 Nm), dizellarning har biri 48 voltli yengil gibrid "yakka tartibdagi og'irlikda" ( MHEV) yordamchi ichki yonish dvigateli starter-generatori va kichik bufer batareyasi shaklida mavjud.

Shuningdek, ikkita gibrid versiyalar mavjud bo‘lib, ikkalasi ham benzinga moslab ishlab chiqarilgan, 105 kilovattlik elektromotor "avtomat" ZF ga ulangan. P440e modifikatsiyasi 440 ot kuchiga ega va 620 Nm, va P530 - 530 ot kuchi va 750 Nm). Dvigatellar qatorining eng tepasida 4,4 litrli V8 BMW N63 (530 ot kuchi, 750 Nm) ga ega P530 benzinli modifikatsiyasi joylashgan bo'lib, bu Range Rover Sport bloki bilan 4,5 soniyada 100 km/soat tezlikka erisha oladi.

Benzin, dizel va gibrid versiyalardagi yangi Range Rover Sport buyurtma berish uchun mavjud bo‘lib, narxlari allaqachon ma'lum qilingan - AQShda yangi avtomobilning narxi 83 dan 122 ming dollargacha, Buyuk Britaniyada 79 ming funt sterlingdan, Germaniyada 93 ming yevro. Yangi avtomobillarning birinchi partiyasi V8 dvigatelli bo‘ladi.

Carzone.uz сайтининг видеолари: Youtube'даги каналимизда!

Мавзу:

#Range Rover