Lamborghini brendining tarixi

Lamborghini brendining tarixi

Brendning birinchi mashinasi Lamborghini 350 GTV edi. Ikki yil o'tgach, Lamborghini ishlab chiqaruvchisi yangi modelni chiqardi. Ushbu mashina Lamborghini brendi tarixidagi eng yaxshilaridan biri hisoblanadi. Miura P400 premium segment mashinasi edi. U eksperimental dizayni tufayli o'z davri uchun g'ayrioddiy ko'rinishga, kuchli dvigatelga va yo'lda mukammal boshqaruvga ega edi.

Lamborghini butun dunyoga tez, chiroyli va qimmatbaho mashinalar ishlab chiqaruvchisi sifatida tanilgan. Ammo Lamborghini brendining tarixi yorqin emas edi. Firma bankrotlikdan o'tdi va tez-tez rahbarlarni almashtirdi, ammo bu uning bunday muvaffaqiyatga erishishiga to'sqinlik qilmadi.

Lamborghini brendining tarixi

Lamborghini brendi 1963-yilda tashkil etilgan. Kompaniya yaratuvchisi Ferruccio Lamborghini edi, u traktor zavodi asosida mashinalar ishlab chiqarishni boshladi. Vaqt o'tishi bilan Lamborghini avtomobillari tezlik, sifat va obro ' - e'tibor bilan mashhurga aylandi. Lamborghini avtomobillarini ishlab chiqaruvchi mamlakat-Italiya.

Tovar asosining versiyalari

Ferruccio Lamborghini mohir mexanik edi. Ikkinchi jahon urushi paytida u harbiy texnika bilan ishlagan, uning qismlari tinchlik davrida qishloq xo'jaligi texnikasini yaratish uchun foydalanishni boshlagan. Vaqt o'tishi bilan u o'zining traktor zavodini ochdi. Lamborghini Trattori S. p.a. mahsulotlari urushdan keyingi Italiyada mashhur bo'lib, Ferruccioga foyda keltirdi.

Ferruccio Lamborghini-kompaniya asoschisi

Ferruccio Lamborghini-kompaniya asoschisi Bir versiyaga ko'ra, Lamborghini ishlab chiqaruvchisi faqat foyda olish uchun mashinalar bilan shug'ullanishga qaror qildi. U allaqachon ishonchli mashinalarni qanday yaratishni bilgan, endi tezlikka pul tikish kerak edi.

Ikkinchi va undan ham mashhur versiyada aytilishicha, o'z avtomobil ishlab chiqarishining sababi Enzo Ferrari bilan janjal bo'lgan. Ferruccio Lamborghini Ferrari avtomobilini sotib oldi, ammo u ishlayotganda debriyajning noto'g'ri ishlashini aniqladi. Ushbu muammo va uni hal qilish bo'yicha takliflar bilan u kompaniya yaratuvchisiga murojaat qildi, ammo traktorlar ishlab chiqarishni davom ettirish va tushunmaydigan narsalarni tanqid qilishga urinmaslik haqida maslahat oldi. Xafa bo'lgan Ferruccio Lamborghini o'z mashinasini yaratish maqsadi bilan yonib ketdi.

"Lamborghini" ni qanday talaffuz qilish kerak "Lamborghini" brendi uning asoschisi nomi bilan atalgan. Lamborghini so'zini o'qish rus tilida so'zlashadigan odamlar uchun qiyinchiliklarni keltirib chiqaradi. Italiya me'yorlariga ko'ra, "Lamborghini" o'qiladi, ammo ko'pchilik bu so'zni "j"bilan talaffuz qilishga odatlangan. Matnlarda ikkita variant bir xil chastotada uchraydi. Spaghetti so'zi ushbu brendni qanday qilib to'g'ri talaffuz qilishni eslab qolishga yordam beradi. Xuddi shu o'qish qoidalari bu yerda amal qiladi, shuning uchun "spaghetti" emas, balki "spagetti".

Logotip qiymati

Brend asoschisi munajjimlar bashorati bo'yicha Toros va buqalar kurashining katta muxlisi edi. Ushbu ikkita fakt brend logotipining asosiga aylandi. Oltin g'azablangan buqa kompaniyaning barcha mashinalarida paydo bo'la boshladi.

Lamborghini brendining emblemasi

Lamborghini brendining emblemasi "Lamborghini" modellarining barcha nomlari, shuningdek, buqalar jangi mavzusidan olingan, ko'pincha bu mashhur buqalarning nomlari. G'azablangan, hujumga tayyor hayvon Lamborghini avtomobillarining xarakterini mukammal aks ettiradi.

Lamborghini tarixidagi muvaffaqiyatlar va mag'lubiyatlar.

Lamborghini brendining tarixi 1963-yilda traktor zavodi negizida avtomobil ishlab chiqarish uchun sho'ba korxonasi tashkil etilganidan boshlangan. Egasining mexanikadagi bilimlari keng edi, ammo u hali ham tashqi yordamga muhtoj edi. Birinchi prototip ustida ishlash uchun u Ferrarining bir nechta xodimlarini jalb qildi, ular xo'jayini tomonidan uyushtirilgan janjaldan keyin kompaniyani tark etishdi.

Lamborghini 350 GTV Avtomobili

Lamborghini 350 GTV Avtomobili yil oxiriga kelib, yangi kompaniya Lamborghini 350 GTV Turin avtosalonida namoyish etildi. Avtomobilning radiator panjarasida buqa bilan emblema bor edi. Muvaffaqiyatli debyut Ferruccio Lamborghini Enzo Ferrari kabi mashinalarni qanday qilishni bilishini isbotladi.

Raqobatbardosh modellarni ishlab chiqarishga va xaridorlarning ularga bo'lgan qiziqishiga qaramay, global inqiroz, shuningdek, traktorlarni sotish uchun Janubiy Amerika bilan hamkorlikning muvaffaqiyatsiz urinishi mablag ' yetishmasligiga olib keldi. Ferruccio Lamborghini traktor zavodining aksiyalarini sotdi va 1972-yildan boshlab Lamborghini avtomobil markasi yangi aktsiyadorlarni sotib olishni boshladi.

Birinchisi shveytsariyalik sanoatchi Jorj-Anri Rossetti edi, aksiyalarning qolgan qismini Rene Limiere sotib oldi, keyin egalari tez-tez o'zgarishni boshladilar. Keyingi yillar ham firma uchun oson bo'lmagan. Ehtiyot qismlarni yetkazib berish to'xtatildi, muddatlar kechiktirildi, mijozlar norozi bo'lishdi.

Bu kompaniyaning qulashini anglatadi, 1978-yilda Lamborghini bankrot deb e'lon qilindi. Aksiyalar shveytsariyalik  Mimranga o'tdi. Ikki yil o'tgach, egasi yana o'zgardi, u Amerikaning Chrysler korporatsiyasiga aylandi. Aynan shu davrda Lamborghini bozorda birinchi o'rinlarni qaytarib oldi, bunga rahbariyatning to'g'ri yondashuvi yordam berdi.

Ishlab chiqarishni modernizatsiya qilishga katta e'tibor berildi. Lamborghini Diabloning yangi modeli yaratildi. 1994-yilda ishlar Indoneziyadan sanoatchilarga, to'rt yildan so'ng Audi AG kompaniyasiga o'tdi. Lamborghinining keyingi tarixida yangi rahbariyat muhim rol o'ynadi. Model qatorining dizayni o'zgardi. U zamonaviy dunyoda turmush tarziga mos kela boshladi.

Superkar Lamborghini Murciélago 2001-yilda chiqdi va kompaniyaning avvalgi shon-shuhratini tikladi. Avtomobil zamonaviy dizayn bilan bir qatorda mukammal texnik xususiyatlarni namoyish etdi.

Bugungi kunda brendning rivojlanishi

So'nggi 10 yil ichida Lamborghini savdo-sotiqning barqaror o'sishini ko'rsatmoqda. Kompaniya muntazam ravishda yangi avtomobil modellarini taqdim etadi. Shunday qilib, 2018-yilda urus krossoveri taqdim etildi, u o'zining eng tezkor segmenti deb qayd etildi, maksimal tezligi soatiga 305 km. Bu ushbu turdagi birinchi muvaffaqiyatli loyihadir. Bunday mashinani yaratishga urinish 1980-yillarda amalga oshirilgan, ammo keyin harbiy suv mijozlarni hayratda qoldirmadi, u hech qachon ishlab chiqarishga chiqarilmadi. 2019-yilda Frankfurt avtosalonida Lamborghini yangi Sian modelini namoyish etdi. Bu superkondensatorlarga asoslangan gibrid texnologiyaga ega dvigatel bilan jihozlangan brendning birinchi avtomobili. 100 km/soatga qadar u atigi 2,8 soniyada tezlashadi va maksimal tezligi soatiga 350 km.

Avtomobil poygalarida ishtirok etish

Ferruccio Lamborghini dastlab uning mashinalari juda katta xarajatlar tufayli poyga qilishini ta'kidladi. Kompaniya asoschisi ishdan ketgach, taqiq bekor qilindi. BMW bilan birgalikda poyga mashinasini yaratishga birinchi urinish muvaffaqiyatsiz tugadi. "Lamborghini" ishning bir qismini bajara olmadi.

Keyingi urinish muvaffaqiyatli bo'ldi, ammo Lamborghini Countach QVX homiylar bilan bog'liq muammolar tufayli poyga mavsumini o'tkazib yuborishi kerak edi. Birinchi ro'yxatdan o'tgandan so'ng, loyihani moliyalashtirish to'xtatildi. Bundan tashqari, kompaniya faqat 1994-yilgacha formula-1 uchun o'z ishlab chiqarish dvigatellarini yetkazib berdi.

Huracan GT3 Evo "Lamborghini" poyga mashinasi

1996-yilda kompaniya xuddi shu nomdagi mashinalar o'rtasida Diablo Supertrophy deb nomlangan musobaqani o'tkazishni boshladi. Debyut yilida Diablo SVR trekka chiqdi, keyingi paytlarda bu Diablo 6.0 GTR edi. Huracan GT3 Evo "Lamborghini" poyga mashinasi Lamborghini Murciélago R-GT 2004-yilda FIA GT va Le Mansning 24 soatlik poygalari uchun ishlab chiqilgan.

Keyin u beshinchi o'rinni egalladi, so'ngra uchinchi o'rinni egalladi. 2006-yilda Yaponiyada Super GTda xuddi shu model o'z sinfida birinchi bo'ldi. Bir yil o'tgach, FIA GT chempionatida mashina yana barcha raqiblarini ortda qoldirdi: bu Lamborghini kompaniyasi uchun xalqaro musobaqalardagi birinchi yirik g'alaba edi.

Lamborghinining zamonaviy poyga qatori huracán Super Trofeo Evo va Huracan GT3 Evo modellari bilan namoyish etilgan. Ushbu avtomobillar kompaniyaning alohida bo'linmasi nazorati ostida ishlab chiqariladi.

Lamborghini tarkibi

Brendning birinchi mashinasi Lamborghini 350 GTV edi. Ikki yil o'tgach, Lamborghini ishlab chiqaruvchisi yangi modelni chiqardi. Ushbu mashina Lamborghini brendi tarixidagi eng yaxshilaridan biri hisoblanadi. Miura P400 premium segment mashinasi edi. U eksperimental dizayni tufayli o'z davri uchun g'ayrioddiy ko'rinishga ega edi, kuchli dvigatelga ega edi va yo'lda mukammal boshqaruvga ega edi.

Lamborghini Countach prototipi 1971-yilda chiqarilgan bo'lib, u brendning navbatdagi sensatsiyasiga aylandi. Uning vertikal ravishda ochiladigan zamonaviy eshiklari bor edi, havo qabul qilish joylari orqada edi va kuchli 4 litrli dvigatel brendning an'analarini qo'llab-quvvatladi. Kelajakda ushbu modelning sotilishi kompaniyaning suvda qolishiga yordam berdi.

Ferruccio Lamborghini ostida ishlab chiqarilgan boshqa taniqli modellar:

Urraco P250; Marzal;

Espada;

Islero 400 GT;

Jarama 400 GT.

Lamborghinining zamonaviy tarkibi chiziqlar bilan ifodalanadi:

Aventador;

Huracan;

Urus.

57 yillik tarix davomida Lamborghini kompaniyasi 32 mingdan ortiq avtomobil sotgan. Ushbu kompaniyaning nomi qimmat, tezkor va chiroyli mashinalar bilan bog'liq. Rivojlanishning qiyin yo'li oxir-oqibat muvaffaqiyatga olib keldi. Brendning savdosi o'sib bormoqda, u moda tendentsiyalariga moslasha oladi.

Carzone.uz сайтининг видеолари: Youtube'даги каналимизда!