Qanday avtomobillar bilan ko'proq YTHlar sodir bo'lmoqda?

Qanday avtomobillar bilan ko'proq YTHlar sodir bo'lmoqda?

Qish fasli kelishi bilan avtohalokatlar soni ortib boradi. Gazeta.ru sayti Rossiya yo‘l politsiyasi statistikasiga tayanib, qaysi modellar bilan ko'proq avariya holati bo'layotganiga aniqlik kiritdi

Rossiya yo‘llarida VAZ (Lada), Daewoo, Chevrolet avtomobillariga tushib qolsangiz, avtohalokatda halok bo‘lishingiz mumkin, bu haqda Gazeta.Ru Rossiya yo‘l politsiyasi statistikasidan kelib chiqib xabar bermoqda. Baxtsiz hodisalarda jarohatlarning eng yuqori darajasi Jiguli, GAZ va ​​Mitsubishi avtomobillarida ham uchraydi. Sababi bu kompaniyalarda va ularning avtomobillari dizaynida emas, balki mamlakat avtoparkida ushbu brendlarning eng eskirgan modellari borligi bilan izohlanadi.

Mahalliy VAZ (Lada) rusumli avtomashinalarda sodir bo'lgan baxtsiz hodisalarda halok bo'lish xavfi eng yuqori, bu haqda Gazeta.Ru Rossiya Davlat yo'l inspektsiyasi hisobotidan kelib chiqib keltirilgan. Hisobot taqdimotining stenogrammasidan kelib chiqqan holda, "Rossiya Ichki ishlar vazirligi NTs BDD" FKU boshlig'i Dmitriy Mitroshin baxtsiz hodisalar ko'rsatkichlarini aytib, "aniq statistik ma'lumotlar haqida emas, balki" mutlaq qiymatlar haqida gapirayotganini ta'kidladi", ammo ma'lum bir markadagi avtomobil ichida haydovchi va yo'lovchilar harakati xavfsizligini tavsiflaydi.

Statistik ma'lumotlar avtohalokat paytida ma'lum bir rusumdagi yo'lovchi avtomashinasining salonida sodir bo'lgan baxtsiz hodisada halok bo'lganlar sonining o'lganlarning umumiy soniga (shu jumladan piyodalar va boshqa avtomashinalardagi odamlar) nisbati asosida hisoblab chiqilgan.

AvtoVAZ mahsulotlaridan tashqari, ushbu parametr bo'yicha (kamayish tartibida) eng xavfli avtomobillar o'ntaligiga Daewoo, Chevrolet, Renault, Chery, Toyota, Honda, Nissan, Peugeot, Opel kiradi.

Og‘ir avtohalokatlarda ushbu avtomashinalar salonidagi odamlarning o‘limi ulushi 49-68 foizni tashkil etadi, deyiladi Davlat yo‘l inspektsiyasi hisobotida.

Qaysi mashinalarda jarohatlar og'irroq?

Rossiya yo'llarida avtohalokatda haydovchi va yo'lovchilar uchun oqibatlarining jiddiyligi nuqtai nazaridan "Anti-yetakchilar" shuningdek, mahalliy VAZ (Lada) yengil avtomobillari bo'lib, ulardan GAZ (eski Volga modellari) kichik marj bilan keladi.

Ushbu ma'lumotlarni aks ettirish uchun yo'l politsiyasi voqea sodir bo'lgan paytda ma'lum bir markadagi avtoulovning salonida bo'lgan odamlar uchun oqibatlarning og'irligi ko'rsatkichini hisoblab chiqdi.

Salondagi odamlarning jarohatlari og'irligi bo'yicha uchinchi o'rinda Yaponiyaning Mitsubishi avtomobillari, ikkinchi o'rinda BMW, Chery, Toyota va Audi. Skoda, Peugeot, Kia, Mazda, Hyundai va Volkswagen Rossiyada eng keng tarqalgan avtomobil markalari orasida baxtsiz hodisalarda eng kam jarohatlanish xavfini ko'rsatadi.

Ichki ishlar vazirligining taʼkidlashicha, yoʻl-transport hodisalarida oʻlim koʻrsatkichlariga avtomobillarning oʻziga xos markalari, jumladan, avtomobillarning texnik koʻrsatkichlari, shuningdek, Rosiiyadago avtomobillarning yoshi bilan bogʻliq koʻplab omillar taʼsir koʻrsatadi.

"Yo'l-transport hodisalarida har 100 nafar jarohatlangan o'lim sonini tavsiflovchi ko'rsatkich ishlab chiqarilganiga uch yil bo'lgan transport vositalari uchun nisbatan maqbul darajada (5,8-5,9).

Lekin 15 yillik avtomobillar uchun u 1,5 barobar ortadi. 20 yillik avtomobillar uchun bu 10 ga yaqinlashadi”, dedi Rossiya IIV Yo‘l harakati xavfsizligi milliy inspektsiyasi boshlig‘i Mitroshin hisobot davomida.

Hozirda Rossiyada avtopark eskirib bormoqda va eskirishda davom etadi hamda avtomobillar yili o'sishi bilan yo'l-transport hodisalari oqibatlarining og'irligi ortadi, dedi u.

Eski mashinalar avtomobil kompaniyalari statistikasini buzadi

Yo'l-transport hodisalarida o'limning yuqori ko'rsatkichlarini xavfli dizayndagi eng keng tarqalgan byudjetli avtomobil markalari ko'rsatadi, ular orasida juda ko'p eski mashinalar mavjud. Ularni harakatda ushlab turish arzon, shuning uchun ular juda uzoq vaqt davomida ishlatiladi, mutaxassislar brendlarning muvaffaqiyatsizlik darajasini tushuntirdilar.

Bundan tashqari, avariya oqibatlarining og'irligiga yo'llar va infratuzilmaning holati, shuningdek, haydash uslubi ta'sir qiladi.

"Klassik" oilaning Lada avtomobillari, shuningdek, 2110 gacha old g'ildiraklari potentsial qotillardir.

Biz hali ham xavfsizlik tizimlarining to'liq to'plami bilan jihozlanmagan avtomobillarni ishlab chiqaramiz. Xuddi shu ishlatilgan Chevrolet va Daewoo bilan bo'lishi mumkin. Ular orasida zamonaviy standartlarga javob bermaydigan juda eski nusxalar ham bor”, - deydi Milliy avtomobil ittifoqi (NAS) vitse-prezidenti Yan Xaytseer “Gazeta.Ru”ga bergan intervyusida.

Uning soʻzlariga koʻra, bu birinchi navbatda Janubiy Koreyaning Daewoo brendining merosxoʻrlariga aylangan va asosan uchinchi dunyo mamlakatlari uchun ishlab chiqarilgan Chevrolet avtomobillariga tegishli. Eski Opel avtomashinalari ham juda bardoshli va Rossiya avtoparkida ularning ko'plari bor.

Toyota va boshqa yapon brendlari bilan bog'liq o'limlarning yuqori ulushini Yaponiyadan olib kelingan ushbu markalarning eski avtomobillari Rossiya Federatsiyasi sharqida keng tarqalganligi bilan izohlash mumkin, deb hisoblaydi u.

“Chery va Renault xavfsizlik sohasida yetakchi emas, ular byudjetli avtomobillar.

Bundan tashqari, Renault ham Rossiya bozorida uzoq vaqtdan beri mavjud bo'lgan Chery kabi juda eski bo'lishi mumkin. Umuman olganda, Xitoy avtomobillari ustidan payvandlash sifati va sinovdan o‘tgani bo‘yicha shikoyatlar bor”, — dedi Xaytzer.

Lada avtomashinalari eng massiv va shu bilan birga ularning parki eng qadimgi hisoblanadi, shuning uchun ular ishtirokidagi yo'l-transport hodisalarida o'limning yuqori ko'rsatkichlari tushunarli, ammo haydovchining harakatlari ham avariya oqibatlarining og'irligiga ta'sir qiladi.

“Men ishonamanki, bu birinchi navbatda mashinada emas, balki boshqarayotgan odamda.

Hatto eng zamonaviy va xavfsiz avtomobillarda ham vaqti-vaqti bilan beparvo yoki ehtiyotsiz haydovchilar tufayli katta qurbonlar bilan jiddiy baxtsiz hodisalar ro'y beradi. Bu haqda Morzharetto Gazeta.Ruga ma'lum qildi.

BMW, Toyota va Audi va boshqa premium brendlarga kelsak, avtohalokatlarning yuqori darajasi dvigatelning yuqori quvvati, yaxshi boshqaruv va ehtiyotsiz haydashni rag'batlantiradigan boshqa omillar bilan bog'liq bo'lishi mumkin, deydi Morjaretto.

Carzone.uz сайтининг видеолари: Youtube'даги каналимизда!