Автомобиль эксперти барча автокомпаниялар учун тааллуқли бўлган келажак башоратини айтди

Автомобиль эксперти барча автокомпаниялар учун тааллуқли бўлган келажак башоратини айтди

Электрон компонентларнинг тақчиллиги автомобил ишлаб чиқарувчиларни арзон ва паст маркали моделларни истисно қилиб, ўз линияларини қисқартиришга мажбур қилади. Бу ҳақда иРеаcтор нашрига автомобил бўйича эксперт Алексей Хресин Мерcедес-Бенц компаниясининг жорий йил охиригача АҚШ бозоридаги ихчам А-Cласс моделидан воз кечганини изоҳлаш давомида маълум қилди.

Алексей Хресин:

"Премиум брендларнинг ихчам автомобиллари одатда сизга содиқ мижозларни кўпайтиришга имкон беради, аммо инқироз шароитида Мерcедес-Бенц юқори маркага эга қимматбаҳо автомобилларни сотиши керак. Шунинг учун Мерседес арзон автомобил моделларидан воз кечган биринчи компания, аммо охиргиси эмас."

Мутахассиснинг фикрига кўра, бу ерда гап етарли бўлмаган яримўтказгичлар сонида эмас, балки оддий фойдада. Электрон компонентларнинг етишмаслиги шароитида автомобиль ишлаб чиқарувчилар учун уларни, биринчи навбатда, энг кўп фойда келтирадиган моделларга қўйиш фойдалироқдир.

Алексей Хресин, автомобиль ишлаб чиқарувчилари ўзларининг қаторларини қисқартириш орқали "ҳаммани мамнун қилиш" истагидан воз кечишларига ва янада оқилона ёндашувга риоя қилишларига аминлар, бу эса ўз навбатида автомобил бозоридаги талаб ва таклиф мувозанатини мослаштиради.

Алексей Хресин:

"Маркетологлар барча бўшлиқларни мавжуд моделлар билан улашга ҳаракат қилишди, аммо логистика ва ишлаб чиқариш харажатлари нуқтаи назаридан бу жуда кўп. Харажатлар фойда билан мутаносиб эмас. 90-йилларнинг ўрталаригача ва А-Cлассгача Мерcедец учта модел линиясини - кичик, ўрта ва юқори моделларни бошқарган. C-Cласс, Э-Cласс ва С-Cласс бор эди. 600-чи Мерcедес ва Гелендваген бир-биридан ажралиб турарди, аммо енгил автомобилларнинг асосий моделлари учта қатордан иборат бўлиб, улар ҳамма учун жуда мос эди."

Сайтимизнинг энг чиройли расмларини Инстаграмдаги саҳифамизда томоша қилинг!

Мавзу:

#экспорт