Beshinchi avlod Toyota Prius taqdim etildi

Beshinchi avlod Toyota Prius taqdim etildi

Toyota yangi, beshinchi avlod gibrid Prius’i sirini ochdi. Xetchbek uchta elektr stantsiyasini oldi, tezroq va tejamkor bo'ldi, shuningdek, xususiy modul platformasining yangi versiyasiga o'tdi. Toyota ichki bozorda yangi avtomobillarni sotish 2023-yil boshida boshlanadi.

Prius platformasi old tomonida McPherson tirgaklari va orqa tarafdagi ikkita tirgakli to'liq mustaqil osma jihozlar bilan jihozlangan. Priusning korpusi yanada qattiqroq bo'ldi va qayta zaryadlanuvchi versiya uchun batareya orqa o'rindiq ostidagi bagajdan ko'chirildi. Bu tortishish markazini tushirishga imkon berdi va umuman olganda, yaxshilanishlar ishlov berishga ijobiy ta'sir ko'rsatishi kerak.

Priusning tashqi ko'rinishi ham avvalgidek bir xil prinsip asosida, soddalashtirilgan bir jildli siluet bilan qurilgan. Biroq gibridning tashqi ko‘rinishi yanada ixcham va zamonaviy bo‘ldi: Priusning tashqi ko‘rinishida brendning bir qator so‘nggi stilistik yechimlari, jumladan, C shaklidagi optika qo‘llangan. Bundan tashqari, o'lchamlari 4600x1780x1430 millimetr bo'lgan model uzunroq va kengroq bo'lib, o'qlar orasidagi masofa 50 millimetrga, ya'ni 2750 millimetrgacha oshdi.

Ichki arxitekturaning bir qismi bZ liniyasining elektromobillaridan olingan - birinchi navbatda, bu rul va old oynaga tegishli ixcham raqamli asboblar paneli. Biroq, markaziy ekran, old panel va Prius displeyli iqlim nazorati bloki originaldir.

Atmosfera yoritgichlari endi haydovchi yordamchilarining ovozli ogohlantirishlari bilan "o'z vaqtida" ishlay oladi: Safety Sense kompleksi avtomatik masofadan boshqariladigan valetni oldi va asosiy paketga kirdi.

Eng arzon modifikatsiya elektr motor bilan birgalikda 1,8 litrli atmosfera dvigateli bilan jihozlanishda davom etadi: ularning quvvati 140 ot kuchiga oshirildi. Ammo bunday sxemada 2,0 litr hajmli va 193 ot kuchiga ega kattaroq dvigatelli versiya ham mavjud edi. 100 km/soatgacha bunday Prius mos ravishda 9,3 va 7,5 soniyada tezlashadi.

Prius HEV orqa g‘ildiragida qo‘shimcha elektr motorli E-Four to‘liq uzatma tizimi bilan jihozlanishi mumkin. Ta`kidlanishicha, quvvatning oshishi modelning iqtisodiga ta`sir qilmagan.

Prius PHEV 223 ot kuchiga ega 2,0 litrli benzinli dvigatel va uchinchi tomon manbalaridan akkumulyatorni qayta zaryadlash imkoniyatiga ega elektr motorli tandemdir. Eng kuchli versiya ham eng tezkor bo'lib chiqdi: yuzga tezlashishi uchun 6,7 soniya kerak bo'ladi. Keyinchalik sig'imli va zamonaviy batareya elektr tortish oralig'ini bir yarim baravar oshirishga imkon berdi, garchi aniq qiymatlar hali berilmagan bo'lsa-da.

Bundan tashqari, Toyota Prius maishiy elektronika va "Mening xonam" rejimini ulash uchun rozetkalar bilan jihozlangan: bu sizga iqlim nazorati va media tizimini uchinchi tomon quvvat manbaidan quvvatlantirish imkonini beradi. Quyosh panellari ixtiyoriy ravishda mavjud bo'lib, ular yiliga 1250 kilometrga yetadigan energiyani "chiqarish" imkonini beradi.

Toyota Prius HEV birinchi bo'lib sotuvga chiqariladi, bir necha oydan keyin qayta zaryadlanuvchi versiyasi bozorga chiqadi. Yaponiyadan tashqari Toyota yangi mahsulotini kamida AQSh va Yevropada sotish niyatida. 1997-yilda birinchi avlod taqdim etilganidan beri umuman gibridning sotuvi 5 million nusxadan oshdi.

Toyota Priusni o'zining bZ elektr avtomobillari qatori bilan birga Beyond Zero yashil strategiyasining bir qismi sifatida ko'radi. Shu bois, avval xabar qilinganidek, modelni “vodorod avtomobili”ga aylantirish imkoniyati inkor etilmaydi. Biroq Prius Toyota Mirai texnologiyasini takrorlamaydi: u yoqilg'i sifatida vodoroddan foydalanadigan ichki yonuv dvigateli bilan jihozlanishi mumkin.

Carzone.uz сайтининг видеолари: Youtube'даги каналимизда!

Мавзу:

#Toyota