Land Rover Defender 2025-yilda bir zaryadlashda 500 km masofani bosib o'tadigan elektromobilga aylanadi

Land Rover Defender 2025-yilda bir zaryadlashda 500 km masofani bosib o'tadigan elektromobilga aylanadi

Shu o‘n yillikning o‘rtalarida Land Rover Defender katta texnik yangilanishdan o‘tadi, uning davomida u to‘liq elektr versiyasiga ega bo‘ladi, deya xabar beradi Auto Express insayderlarga tayanib. Ularning so'zlariga ko'ra, rasmiy ravishda bu avlod almashinuvi bo'lmaydi, aslida SUV boshqa platformaga o'tkaziladi.

D7 Premium Lightweightning hozirgi alyuminiy arxitekturasi hozirgi Range Rover va Range Rover Sport-ni qo'llab-quvvatlovchi MLA Flex platformasiga yo'l ochadi. Land Rover uchun bu modelning bir avlodi ichida "trolleybus" ni almashtirishning birinchi holati bo'lmaydi: xuddi shu tarzda, 2019-yilda o'sha paytdagi eski bo'lmagan Discovery Sport D8 dan Premium Transverse Architecture (PTA) ga o'tkazildi.

MLA Flex har xil turdagi elektr stantsiyalari uchun mo'ljallangan. 2024-yilda elektr quvvatiga o‘tishi kutilayotgan Range Rover va Range Rover Sport misolida 100 kilovatt-soat quvvatga ega akkumulyator kutilmoqda. Uning hashamatli SUVlar uchun zaryadi bir zaryadda 300 milya (483 kilometr) masofani bosib o'tish uchun yetarli bo'lishi kerak. 2025-yilda debyut qiladigan va 2026-yilda sotuvga chiqariladigan elektr Defenderdan ham shunga o‘xshash ko‘rsatkichlar kutilmoqda.

Defenderning barcha uchta mavjud versiyasi elektr tortishga o'tkazilishi kerak - indekslari 90, 110 va 130. Ta'kidlanishicha, platformaning o'zgarishi na korpus hajmiga, na dizaynga tubdan ta'sir qilmaydi. Kompaniya muhandislari bo'lajak transformatsiyaga optimistik qarashda: model nafaqat yo'ldan tashqari sifatlarini yo'qotib qo'ymaydi, balki undan ham ko'proq qobiliyatga ega bo'ladi, jumladan, tortish vektorini boshqarishning ilg'or imkoniyatlari tufayli. Taxminan xuddi shunday falsafani Gelendvagen akkumulyatorining vorisi bo'lgan Mercedes-Benz EQG ishlab chiquvchilari e'tirof etadilar.

Defender bilan platformani baham ko'rgan va Slovakiyadagi xuddi shu zavodda ishlab chiqarilgan Land Rover Discovery ham elektromobilga aylanadi. Shu bilan birga, keyingi avlodda u uzun g'ildirak bazasiga ega yetti o'rindiqli Range Rover va sakkiz o'rindiqli Defender 130 bilan raqobatdan qochish uchun "qayta ixtiro qilinadi": bu yozda Jaguar Land Rover rahbari Tyerri Bollor jurnalistlarga Diskoni eng talabchan mijozlar uchun "haqiqiy oilaviy avtomobil"ga aylantirishga va'da berdi.

Bolloré allaqachon bosh direktor lavozimini tark etgan, ammo u 2021-yil fevral oyida e'lon qilgan Reimagine strategiyasi hali ham amalda. Ushbu reja 2026-yilga kelib Land Rover 6 ta elektromobilga ega bo'lishini va Yaguar o'sha vaqtgacha ichki yonuv dvigatelli avtomobillardan butunlay voz kechishini nazarda tutadi. Britaniyalik ishlab chiqaruvchining elektromobillari nafaqat akkumulyator, balki yonilg‘i xujayrasi bilan ham ishlaydi. O'tgan yozda kompaniya vodorod avtomobilining prototipini taqdim etdi va Defender unga asos bo'ldi.