Pagani kompaniyasi elektromobillarga o'tishdan bosh tortdi

Pagani kompaniyasi elektromobillarga o'tishdan bosh tortdi

Pagani brendi rahbari Horatio Pagani kompaniyaning superkarlarida markali quvvat bloklari saqlanib qolishi, yaqin kelajakda elektr quvvat bloklaridan foydalanish rejalashtirilmaganini aytdi.

Autocar nashriga bergan intervyusida Horatio Pagani 2018-yildan buyon elektr harakatlanish istiqbollarini o‘rganayotganini va hozircha natijalarni qoniqarli deb bo‘lmaydi, dedi.

Brend muhandislari elektr giperkarlarning asosiy muammosi akkumulyatorlarning og‘irligida ekanligiga ishonch hosil qilgan. Qabul qilinadigan diapazonni ta'minlash uchun siz taxminan 600 kilogramm og'irlikdagi batareyalardan foydalanishingiz kerak va bu og'irligi 1070 kilogramm bo'lgan Pagani Huayra R ning yarim og'irligidan ham ziyodroqdir.

Bundan tashqari, Horatio Paganining so'zlariga ko'ra, elektr motorlar endi munosib dinamikani ta'minlay oladi, ammo bu munosib giperkardan talab qilinadigan yagona narsa emas. Pagani brendi boshqaruvga va haydovchi hissiyotlariga tayanadi.

Pagani ekspertlarining fikricha, agar elektromobil og'irligi 1300 kilogrammdan oshmasa, uni yaratish mumkin bo'ladi, ammo hozircha bu texnik jihatdan imkonsizdir. Avtomobil ishlab chiqaruvchisi V12 benzinli motorni yaxshilashda davom etadi. Avtomobillarning trof-muhitga ta'siri haqida Horatio Pagani kompaniyaning ishlab chiqarish hajmi bunga to'sqinlik qilishi uchun jiddiy emasligini ta'kidladi.

Хабарларни тез ва осон ўқиш учун Андроид иловамизни сақлаб олинг.

Мавзу:

#Pagani