Skoda kelajak elektr flagmani Vision 7S ni taqdim etdi: uzunligi 5 metr va bir quvvat bilan 600 kilometr masofa

Skoda kelajak elektr flagmani Vision 7S ni taqdim etdi: uzunligi 5 metr va bir quvvat bilan 600 kilometr masofa

Skoda kompaniyasi kontseptual elektr yo‘ltanlamas Vision 7S ni taqdim etdi. Bu kompaniyaning yangi dizayn uslubini namoyish etadi, Skoda kelajakda ommaviy ishlab chiqariladigan elektromobillarga qo'llashni rejalashtirmoqda. 2026-yilga kelib, Skoda uchta mutlaqo yangi elektromobilni ishlab chiqaradi: Vision 7S ning ishlab chiqarish versiyasi ularning eng kattasi bo'ladi va flagman modeli o'rnini egallaydi.

Konseptning o'lchamlari 5016x1940x1888 mm, g'ildirak bazasi 3075 mm. Shunday qilib, Skoda Vision 7S seriyali Enyaq iV va Kodiaqdan sezilarli darajada kattaroqdir. Krossover ikkita elektr dvigatel bilan jihozlangan, bular — 600 kilometrga yetadigan 89 kilovattlik akkumulyatorlar.

Texnik jihatdan, Skoda Vision 7S uch qatorli krossoverdir, lekin u yettita o'rindiqga ega. Yettinchi o'rindiq birinchi va ikkinchi qatorlar orasidagi konsolga eng yosh yo'lovchilar uchun mo'ljallangan o'rindiqlar o'rnatiladi. Skoda bu usul bolaga doimiy kirishni ta'minlaydi, deb hisoblaydi. Bundan tashqari, bu joy avtomobildagi eng xavfsiz joy deb ataladi.

Skodaning yangi korporativ identifikatori o'zining taniqli xususiyatlarini saqlab qoladi, lekin ko'plab yangi elementlardan iborat. Ularning aksariyati tashqi ko'rinishni yangilashdan tashqari, amaliy ma'noga ham ega. Masalan, Tech-Deck Face deb nomlangan yangi “ko‘r” panjara uning ostida haydovchi yordamchilarining datchiklarini yashiradi va elektromobilning aerodinamikasini yaxshilaydi. G'ayrioddiy deraza tokchalari chizig'i ham o'z nomini oldi: u Tornado liniyasi deb ataladi.

Eshiklarga o'rnatilgan shamollatish "panjalari" batareyalar tomonidan isitiladigan havoni avtomobilning pastki qismidan olib tashlashi kerak va old qismdagi teshiklar radiator va tormozlarga sovuq havo yetkazib berishi kerak (qizil qo'shimcha - favqulodda o'chirish tugmasi). 22 dyuymli g'ildiraklarning original dizayni ham aerodinamik nuqtai nazardan o'ylangan. Nihoyat, to'plangan T shaklidagi faralar va chiroqlar yangi uslubning yana bir o'ziga xos xususiyatiga aylanadi.

Vision 7S kontseptsiyasining ichki arxitekturasi ikkita rejimni oldi - haydash va to'xtash uchun. Birinchisida mediatizimning markaziy ekrani 14,6 dyuym (Skoda uchun rekord darajada katta) va vertikal yo'nalishga ega, rul chambaragi haydovchiga yaqinlashadi. Relax rejimida ekran gorizontal ravishda aylanadi va rul bilan birga panelga chuqur kirib boradi. Bundan tashqari, oldingi o'rindiqlar ham orqa yo'lovchilarga ko'rinishni ta'minlash uchun biroz aylanadi.

Yassilangan yuqori va pastki rul chambaragi pastki tirgakdagi qo‘shimcha sensorli panel bilan jihozlangan: uning yordamida siz to‘xtash rejimida elektromobilning ba’zi funksiyalarini boshqarishingiz mumkin. Shu bilan birga, Skoda dizaynerlari mexanik tugmalar va boshqaruv elementlarining bir qismini saqlab qolishni afzal ko'rdilar - ular butun salonni ajratib turadigan katta markaziy konsolga joylashtirilgan. Eshik kartalari ham sensorli sezgir: adaptiv orqa yorug'lik tizimi va sensorlar tufayli siz barmoqlaringiz bilan ularga barmoq izi o'rnatishingiz mumkin.

Skoda Vision 7S seriyali bo'lishini rasman e'lon qildi: bu keyingi to'rt yil ichida sodir bo'ladi. Bir versiyaga ko'ra, elektromobil oxir-oqibatda Kodiaqga berilgan qatordan o'rin oladi. Katta krossoverdan tashqari, Skoda yanada ixcham va elektr lyukini chiqaradi. 2030-yilga kelib, Skodaning Yevropa qatori 70 foizi elektr transport vositalaridan iborat bo'lishi kerak.

Сайтимизнинг энг чиройли расмларини Инстаграмдаги саҳифамизда томоша қилинг!

Мавзу:

#Skoda Kodiaq