Ta'mirsiz 200 ming km dan ortiq masofani bosib o'tish qobiliyatiga ega avtomobillar ro'yxati tuzildi

Ta'mirsiz 200 ming km dan ortiq masofani bosib o'tish qobiliyatiga ega avtomobillar ro'yxati tuzildi

Fransiyaning L'argus nashri eng ishonchli avtomobillar reytingini tuzib chiqdi.

Fransiyaning L'argus nashri mutaxassislari 2021-yil uchun avtomobillarni texnik ko‘rikdan o‘tkazish bo‘yicha ma’lumotlarni o‘rganib chiqdi va eng ishonchli modellar reytingini tuzdi. Tanlovning bitta mezoni bor edi: 200 ming kilometrdan ortiq masofani bosib o'tgan avtomobillar soni. Ma'lum bo'lishicha, dastlabki oltita o'rinni fransuz brendlari modellari egallagan, ammo Volkswagen, Audi va hatto BMW ham ro'yxatda bo'lgan. 200 ming km dan ortiq masofa ko'pincha Peugeot 307 modelida topilgan, o'tgan yili bunday mashinalar 150 mingga yaqin edi.

Fransiyaning Union Technique de l'Automobile, Motocycle et Cycle (UTAC) sertifikatlash tashkiloti ma'lumotlariga ko'ra, o'tgan yili ko'rikdan o'tgan avtomobillarning taxminan 22 foizi 200 000 km dan kam masofani bosib o'tgan va 27 foizi ishlab chiqarilganiga 15 yildan oshgan. UTAC ma'lumotlariga asoslanib, L'argus eng ishonchli TOP 25 ta avtomobilni tuzdi.

Birinchi olti o‘rinni fransuz modellari Peugeot 307, 306, Renault Clio II/III, Citroen Xsara Picasso va Peugeot 207 egalladi. Keyingi o‘rinlarni Volkswagen Golf V, Golf VI, Golf Plus, Jetta V va Eos, Renault Scenic II, Volkswagen egalladi. Eng yaxshi o'ntalikni Golf IV, Jetta IV, Bora va Citroen C4 Picasso I yakunladi. Keyinchalik, 200 ming km masofani bosib o'tgan avtomobillar soni bo'yicha kamayish tartibida quyidagi modellar: Citroen C3 I, Peugeot 308 I, Renault Megane. II, Volkswagen Touran I va Caddy III, Peugeot 407, Citroën C4 I, Audi A3 II, Citroen Berlingo I, Renault Scenic I, Peugeot 306, Peugeot 406, Renault Megane III, Renault Kangoo I, BMW 3 Series (E46) Manzarali III.

L'argus ekspertlari eski avtomobillarning ishlash muddatini uzaytirish tendentsiyasini narxlarning oshishi bilan bog'lashmoqda. Ko'pgina fransuz avtoulovchilari o'z mashinasini almashtira olmaydilar va so'ralganlarning uchdan ikki qismi ishlatilgan mashinani sotib olish ekologik nuqtai nazardan afzalroq deb hisoblaydi.

Ma'lum bo'lishicha, "rejalashtirilgan eskirish" g'oyasi 35 yoshgacha bo'lgan avtomobil ixlosmandlari uchun unchalik yoqmaydi. Respondentlar yangi avtomashinalar sotib olish uchun subsidiyalar va kam emissiya zonalari deb ataladigan hududlarni joriy etishga qarshi chiqdilar.

Сайтимиз хабарларини Одноклассникидаги саҳифамизда кузатиб боринг!