Белоруссияда оригинал дизайндаги электр юк машинаси тақдим этилди

Белоруссияда оригинал дизайндаги электр юк машинаси тақдим этилди

Минск компанияси БКМ Ҳолдинг (Белкоммунмаш) мегаполислар учун истиқболли электр юк машинаси прототипини тақдим этди. Эслатиб ўтамиз, БКМ МДҲдаги электробуслар, троллейбуслар ва трамвайлар ишлаб чиқарувчи йирик компаниялардан биридир.

Электр юк машинаси Витовт Труcк Элеcтро Приме деб аталади, унинг умумий узунлиги, кенглиги, баландлиги 10500х2600х4000 мм, фургон кузовининг ҳажми 44 кубометрни ташкил қилади. м, юк кўтариш қуввати - 7800 кг, максимал тезлик - 90 км / соат.

Машина 180 кВт (245 от кучи) асенкрон тортиш мотори билан жиҳозланган, 273 кВт литюм темир фосфат батареяси билан ишлайди. Битта тўлиқ заряд билан юриш 200 км га этади.

Шаҳар ичидаги иш режимида ўртача электр энергияси истеъмоли 1,1 кВт / соатни ташкил қилади. Бундай ҳолда, янада сиғимли батареяни ўрнатиш мумкин. Тез зарядлашни таъминлаш учун электр юк машинаси иккита CCС Cомбо 2 розеткаси билан жиҳозланган. Бир вақтнинг ўзида иккита розеткадан фойдаланилганда, зарядлаш сеанси тахминан 90 минутни ташкил қилади, биттадан фойдаланганда у икки баробар ортади.

Юк машинаси кичик ўлчамли ва соф "автобус" технологиялари бўйича ишлаб чиқарилган: кабинанинг юк кўтарувчи рамкаси пўлат қувурлардан пайвандланган, ташқи панеллари эса композитлардан ясалган. Олд қисмининг дизайни бўйича автомобил Витовт ИИ серияли троллейбуслар ва электробусларни акс эттиради, бирликлари бўйича у улар билан тўлиқ бирлаштирилган.

Салондаги ўриндиқларнинг жойлашуви ғайриоддий - 1 + 2. Ҳайдовчи ўриндиғи марказда, унинг орқасида иккита йўловчи ўриндиғи бор. Ушбу схема автомобилларни ўнг ва чап томонда ҳаракатланадиган бозорлар учун 100% бирлаштириш учун танланган. Машина рақамли асбоблар панели, медиа тизими учун сенсорли бошқарув панели билан жиҳозланган. Ҳайдовчига дам олиш имконияти учун катланадиган тўшак мавжуд. Пакет шунингдек, иқлим назорати, кабинага калитсиз кириш тизими, тугмачали контактни, орқани кўриш камералари, бурилиш чироқлари билан туманга қарши чироқларни ўз ичига олади.

Бундан ташқари, Труcк элеcтро приме САE 1-даражали АДАС ҳайдовчига ёрдам тизими билан жиҳозланган бўлиб, у адаптив круиз назорати ва автоматик фавқулодда тормозлашни ўз ичига олади. Илғор машина жиҳозлари рўйхати, шунингдек, юклаш жойини текислаш имкониятига эга бўлган ҳаво суспензияси, тортишни бошқариш тизими функциялари билан АБС, тепаликни бошлаш учун ёрдамчи. Жадвалга кўра, 2023-2024 йилларда БКМ электр юк машинасининг саккизта прототипини ишлаб чиқаради, кейин эса оммавий ишлаб чиқариш бошланиши мумкин. Битта Витовт Труcк Элеcтро Приме нархи 165 000 долларни ташкил қилади.

П/С: Электр юк машиналари энди бизга ҳам келиб қолса керак. Лекин бир савол туғилади юк машиналари одатда кучли қувватга эга ҳисобланади ва асосан дизел ёқилғисида юради. Бу эса унинг иш самарадорлигини оширади. Электр юк машинасида эса бундай имконият йўқ.

Carzone.uz сайтининг бепул эълонлар каналига қўшилинг.