Bugatti noyob Profilee giperkarining sirini ochdi

Bugatti noyob Profilee giperkarining sirini ochdi

Bugatti o'zi kecha e'lon qilgan sirli yangi mahsulot haqida gapirdi: u Chiron giperkarining Profilee deb nomlangan navbatdagi modifikatsiyasi bo'lib chiqdi. Bunday mashina bitta nusxada mavjud, chunki Bugatti uni takrorlash uchun ishlab chiqarish joylarini topa olmadi. Shu bilan birga, kompaniyaning eksklyuziv yangi mahsulotlari ko'pincha premyeradan oldin o'z egalarini topsa ham, Chiron Profilee sotuvga chiqariladi. U RM Sotheby's tomonidan keyingi yilning 1-fevralida ochiq kimoshdi savdosida sotiladi.

Profil Chiron Sport va Chiron Pur Sport o'rtasida o'tirish uchun mo'ljallangan. Biroq, ishlab chiqarish rejalashtirilgan barcha 500 ta giperkarlar yangilik yaratilishi tugaguniga qadar sotilgan. Shunga qaramay, Bugatti jarayonni mantiqiy yakuniga yetkazishga qaror qildi.

Profilee boshqa Chironsdan o‘zgartirilgan aerodinamikada farq qiladi - masalan, havo kirishlari, panjara va old qismdagi splitter oddiy Chironga nisbatan kattaroq, orqa qanot esa Pur Sportga qaraganda ixchamroq. Profilee uchun suspenziya ham qayta ishlab chiqilgan: u Chiron Pur Sportnikiga qaraganda 10% qattiqroq bo‘ldi, biroq Bugatti bu haydash qulayligiga ta’sir qilmasligiga ishontirmoqda.

Kupe uglerod bezaklari bilan birlashtirilgan ko‘kning eksklyuziv soyalarida bo‘yalgan va boshqa giperkarlarda ishlatilmagan jantlar bilan jihozlangan.

Yangilikning dvigateli Pur Sport bilan bir xil bo'lib, W16 markali versiyasi bo'lib, 6900 aylanish / min gacha aylanish va 1500 ot kuchiga ega. Giperkar 2,3 soniyada 100 km/soat tezlikka erishadi, 200 km/soat tezlikka 5,5 soniyada erishadi va startdan keyin 12,4 soniyada 300 km/soat tezlikka erishadi. Maksimal tezlik 380 km/soatni tashkil etadi, bu Pur Sport’dan 30 km/soatga ko‘p (ko‘rinishidan o‘zgartirilgan aerodinamika tufayli).

Bugatti ta'kidlashicha, bo'lajak kim oshdi savdosi afsonaviy sakkiz litrli dvigatelli yangi giperkar sotib olishning so'nggi imkoniyatidir. Boshqa barcha Chirons allaqachon sotilgan va modelning vorisi uchun Rimac tubdan boshqa kuch-quvvat tizimini ishlab chiqmoqda.

Carzone.uz сайтининг видеолари: Youtube'даги каналимизда!