Toyota umumiy qiymati bo'yicha jahon brendlari orasida oltinchi o'rinni egalladi

Toyota umumiy qiymati bo'yicha jahon brendlari orasida oltinchi o'rinni egalladi

Global kompaniyalarning umumiy qiymatini baholab, strategiya va “brend dizayni”ga ixtisoslashgan Interbrand muntazam ravishda turli toifadagi eng kuchli brendlar reytingini e’lon qilib boradi.

Bu yil eng yuqori qiymatga ega bo'lgan jahon yetakchisi yana Apple brendiga aylandi. Interbrand ma'lumotlariga ko'ra, kompaniya 482 milliard dollarga teng, bu o'tgan yilga nisbatan 18 foizga ko'p. Shu bilan birga, eng yaxshi avtomobil brendi ushbu ro'yxatda oltinchi o'rinda. Gap Toyota haqida ketmoqda, uning taxminiy qiymati 59,7 milliard dollarni tashkil etadi va 10 ga o'sdi. Mercedes-Benz brendi yapon brendiga qariyb 3 milliard dollarga yutqazdi(jami 8-o‘rin va 56,1 milliard dollar), deb yozadi "110km" nashri.

Interbrand reytingida birin-ketin Tesla (umumiy qiymati 48 milliard dollar) va BMW (46,3 milliard dollar) bormoqda. Jahon brendlarining umumiy reytingida ular mos ravishda 12 va 13-o'rinlarga ega. Reytingdagi eng past ko‘rsatkichli avtomobil ishlab chiqaruvchilari: Honda (22,8 milliard dollar), Hyundai (17,3 milliard dollar), Audi (deyarli 15 milliard dollar), Volkswagen (14,8 milliard dollar) va Ford (14,4 milliard dollar) va Porsche (13,5 milliard dollar). .

Ferrari umumiy hisobda 75-o‘rin bilan kifoyalangan va uning 9,3 milliard dollarlik bahosi Kia (6,6 milliard dollar), Land Rover (5,6 milliard dollar) va Mini (5,6 milliard dollar) ni ortda qoldirish uchun yetarli bo'ldi.

Carzone.uz сайтининг видеолари: Youtube'даги каналимизда!